ترک خانه قدیمی خود و انتقال به مکانی جدید و ناآشنا همیشه نه تنها از نظر جسمی بلکه از نظر روحی نیز خسته کننده است. انتقال به مکان جدید هیجانات خاص خود را دارد ، اما ترک یک مکان آشنا کاملاً دردناک است. و در این آشفتگی ، بسیاری از مردم فراموش می کنند که کارهای لازم را برای انجام این انتقال انجام دهند و در نهایت در هرج و مرج و مشکلات زیادی قرار دارند.

اگر قصد ترک خانه فعلی خود را دارید ، تا آخرین لحظه صبر نکنید. به یاد داشته باشید که مبلمان می توانند یکی از بزرگترین کارهای خانه باشند و اگر وسایل و برنامه خود را مرتب نکنید بسیار خسته کننده خواهد بود. بنابراین ، برای جلوگیری از سردرگمی و مشکلات بزرگ ، در اینجا ۷ نکته سریع وجود دارد که باید هنگام انتقال به مکان جدید به خاطر بسپارید:

ابتدا خود را سازمان دهید

انتقال به مکان جدید آسان نیست و نیاز به برنامه ریزی زیادی دارد. یک برنامه جامع تهیه کنید و آن را یادداشت کنید. زمان تخمین زده شده برای بسته بندی و جابجایی را محاسبه کنید. لیستی از بایدها و نبایدها تهیه کنید. همچنین ، لیستی از مواردی را که می خواهید با خود به مکان جدید خود ببرید و مواردی را که باید از قبل بفروشید ، تهیه کنید تا در نهایت با وسایل اضافی مواجه نشوید. تمام وسایل ضروری خود را بسته بندی کنید و از شر آشفتگی هایی که نیازی ندارید یا استفاده نمی کنید خلاص شوید.

بر این اساس برنامه ریزی کنید و چیزی را به لحظه آخر موکول نکنید. بسته بندی لحظه آخری می تواند منجر به سردرگمی شود و ممکن است فراموش کنید که یکسری از وسیله های مهم را بردارید. با ذهنی آرام لیستی تهیه کنید. این مرحله ممکن است اتلاف وقت به نظر برسد ، اما به شما کمک می کند از شر بسیاری از مشکلات خلاص شوید و در طول روز باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.

فروش کلیه مبلمان غیرقابل استفاده

نقل مکان به یک مکان جدید فرصتی برای خلاص شدن از شر تمام مبلمان غیر ضروری است. بهترین زمان برای دور شدن از چیزهایی است که دیگر از آنها استفاده نمی کنید و در آینده هرگز استفاده نخواهید کرد. حمل و نقل چنین چیزهایی باعث اتلاف وقت و هزینه خواهد شد. بنابراین بهترین گزینه فروش زودهنگام آنهاست. شما می توانید وسایل قدیمی خود را که هنوز در کار هستند در سایت های دست دوم مانند دیوار بفروشید ، اما اگر مبلمان شکل خوبی ندارد و قابل فروش نیست ، آن را اهدا کنید یا آن را به عنوان زباله خارج کنید.

جابجایی همچنین فرصتی برای خرید مبلمان جدید است. اگر می خواهید خانه جدید خود را با مبلمان جدید تزئین کنید ، پس سعی کنید مبلمان را بصورت آنلاین خریداری کنید. خرید مبلمان بصورت آنلاین بسیار راحت و قابل اعتمادتر از فروشندگان محلی در مکان جدید شماست. بسیاری از وب سایت های فروش مبلمان آنلاین دارای جدیدترین و به روزترین مبلمان هستند. آنها همچنین حمل و نقل را برای شما انجام می دهند.

بهترین شرکت های باربری را انتخاب کنید

نقل مکان به مکان جدید نیاز به اسباب کشی و اثاثیه زیادی دارد. اگر چمدان و اثاثیه زیادی دارید ، بهتر است یک شرکت حمل و نقل حرفه ای استخدام کنید تا کار استرس زا برای جابجایی آسان شود. شما می توانید شرکت های مختلفی را پیدا کنید که در جابجایی بسیار بیشتر از شما تجربه دارند و می توانند به شما در حرکت روان و کارآمد کمک کنند. با این حال ، فقط منتظر رسیدن خدمه شرکت باربری نباشید ، حتما جعبه ها را آماده کرده و همه چیز را از قبل بسته بندی کنید. اگر قبل از رسیدن آنها اقدامات لازم را برای آماده سازی حمل و نقل انجام ندهید ، تلاش آنها و همچنین وقت خود را هدر خواهید داد.

باربری تضمین به عنوان یکی از شرکت های با تجربه و خوش سابقه در زمینه حمل و نقل و جابه جایی اثاثیه، آماده خدمت رسانی به همشهریان استان تهران و البرز می باشد.

بسته بندی حرفه ای اثاثیه با باربری تضمین

تجهیزات مناسب را انتخاب کنید

مبلمان و وسایل ظریف برای محافظت حداکثری در برابر شکستگی باید به جعبه های بسته بندی شده و عایق بندی شده منتقل شوند. وسایل شکننده مانند لیوان ، ست شام ، لامپ و لامپ ال ای دی و غیره نباید در کاغذ بسته بندی شوند. سعی کنید از لباس ها برای بسته بندی آنها استفاده کنید که ضمن کاهش ضایعات ، از آنها محافظت می کند. برای جابجایی وسایل مقداری جعبه پلاستیکی و مقوایی اجاره کنید تا شکستگی به حداقل برسد. برای بسته بندی وسایل اضافی از جعبه های رایگان فروشگاه های محلی استفاده کنید.

همه موارد مهم را در یک مکان بسته بندی کنید

همه موارد مهم مانند شناسنامه ، اسناد خانه ، اطلاعات اجاره ، کلیدهای خانه جدید و غیره را در یک مکان نگه دارید. بار آخر آن چیزها را بسته بندی کنید ، اما همیشه آنها را برای خود نگه دارید تا در صورت لزوم به آنها دسترسی داشته باشید.

فراموش نکنید که به همه جعبه ها برچسب بزنید

جعبه های بسته بندی شده را با کلماتی که محتوای داخل آنها را توصیف می کند ، برچسب گذاری کنید. به عنوان مثال ، اگر رمان های مورد علاقه خود را در یک جعبه بسته بندی کرده اید ، آن را به عنوان “کتاب” برچسب بزنید. برچسب زدن ممکن است به نظر یک کار وقت گیر باشد اما به شما در هنگام بسته بندی کمک زیادی می کند. به طور معمول هنگام جابجایی ، باز کردن بسته بندی چند روز طول می کشد. با برچسب زدن زودهنگام بر روی جعبه ها ، می توانید در وقت صرفه جویی زیادی کنید.

پیش از این با دوستان یا خانواده خود در شهر جدید تماس بگیرید

اگر در مکان جدید اقوام یا افرادی را می شناسید، قبل از ورود به آنها خبر دهید. آنها می توانند به شما در جابجایی کمک کنند و همچنین می توانند به شما کمک کنند تا درباره مکان جدید بیشتر بدانید. از خانه و مکان جدید خود لذت ببرید!

برای رزرو اینترنتی خدمات باربری اینجا کلیک کنید.

تلفن های تماس

026-36270643
026-36270624

021-65190526
021-65190543

09129565339

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button