حمل بار به شهرستان از جمله خدمات تخصصی باربری تضمین است. این خدمت به صورت کلی شامل حمل بار از تهران به سایر استان‌های ایران و بلعکس می باشد. باربری تضمین با توجه به نوع بار و کالای شما به ارائه‌ی سرویس مورد نظر شما میپردازد.

یکی از خدمات متمایز باربری تضمین برای باربری شهرستان ها، بیمه رایگان تمامی بارهای بین شهرستانی می باشد.

transport-to-another-city
حمل بار به شهرستان
حمل بار به شهرستان
بیمه رایگان بارهای بین استانی

خودروهای حمل بار به شهرستان

در حمل‌و‌نقل بین شهری با توجه به بار ارسالی شما از خودروهای متفاوتی استفاده می‌شود، مانند:

  • وانت و وانت نیسان 
  • کامیون و تریلی
  • خاور مسقف و روباز 

برای حمل بار با کامیون به استان های دیگر بایدلوازم و اثاثیه با دقت بیشتری بار زده شوند و رانندگان حرفه‌ای این بار را حمل کنند تا از آسیب دیدن به اثاثیه و لوازم شما جلوگیری شود. باربری تضمین با کادر مجرب و رانندگان کارآزموده بهترین حمل و نقل بین شهری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

هدف ما آسودگی خاطر شما از حمل صحیح و ایمن بار و اثاثیه منزل به شهرستان و تحویل به موقع بار در مقصد است تا به این ترتیب هم بار شما سالم تحویل داده شود و هم از اتلاف شما وقت جلوگیری گردد.  

نکات حمل بار به شهرستان

اصولا حمل بار و لوازم به خارج از شهر مبدا بارگیری، بسیار سخت تر بوده و نیاز به مهارت بیشتری دارد. زیرا مثلا هنگام حمل بار از تهران به شهرستان احتمال آسیب به بار ( اثاثیه منزل ، مواد خوارکی ، لوازم شرکت ، ماشین آلات ، مواد اولیه و … ) به دلیل زیاد بودن مسافت و مشکلات جاده ای بیشتر می شود.

بنابراین بسته بندی لوازم به صورت صحیح ، استفاده از پرسنل و کارگران دوره دیده و حرفه ای جهت چیدن درست و صحیح بار در خودروی حمل بار به شهرستان که می تواند نیسان ، وانت ، خاور یا کامیون و تریلی باشد و همچنین استفاده از رانندگان با سابقه و مجرب که آشنایی لازم برای حمل بار جاده ای را داشته باشند از جمله مواردی است که باربری تضمین جهت حمل بار به شهرستان و باربری های برون شهری تهران آنها را در نظر گرفته و با دقت رعایت می نماید.

برای بسته‌بندی اصولی و صحیح مقاله بسته‌بندی اثاثیه منزل را مطالعه فرمائید تا با اصول بسته‌بندی اثاثیه منزل و ادارات آشنا شوید.

خدمات باربری تهران

باربری تضمین با بیش از ۲۰سال سابقه در امور باربری و حمل‌و‌نقل یکی از شرکت های قابل اعتماد در این حوزه می‌باشد و آماده همکاری با تمامی شرکت‌های بزرگ و کوچک می‌باشد. همراه با باربری تضمین آسوده تجارت کنید . برای تماشای راه های ارتباطی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. هدایت به وبسایت تهران‌بار شریک تجاری باربری تضمین.

خدمات حمل بار به شهرستان باربری تضمین، شامل خدماتی نظیر بسته بندی وسایل منزل و ادارات و .. ، بارنامه و بیمه رایگان و همچنین ارائه خدمات VIP نیز می گردد.

برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص تمامی امور باربری مانند خودرو مناسب برای بارهای خود، بسته‌بندی اثاثیه و لوازم، انتخاب روز و زمان برای حضور پرسنل، اطلاعات درمورد نرخ مصوبه اتحادیه باربری هزینه حمل‌و‌نقل، تعداد نیروی مورد نیاز برای جابه‌جایی و شرایط گوناگون بیمه‌نامه‌های باربری با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

حمل‌بار از تمامی بنادر کشور به سمت تهران پذیرفته می‌شود

port-transport-to-another-city
حمل بار از تمامی بنادر ایران

کارشناسان باربری تضمین، شبانه روزی پاسخگوی مشتریان گرامی می باشند.

تلفن های تماس:

۰۲۶-۳۶۲۷۰۶۲۴

۰۲۱-۶۵۱۹۰۵۲۶

Tech Support Concept
۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.

برای رزرو اینترنتی خدمات حمل‌و‌نقل روی دکمه کلیک کنید

Call Now Button